niedziela, 13 kwietnia 2014

Wprowadzenie

  Aż ciężko mi uwierzyć, że dałam rade sama założyć bloga...jednak rację mają Ci którzy mówią : 'że strach ma wielkie oczy'...
  
  Kiedy najtrudniejszy krok już za mną może zacznę od początku...Dawno, dawno temu kiedy byłam małą, niczego nieświadomą komórka egzystującą gdzieś w przestrzeni i szukającą miejsca żeby się zakleszczyć...hmmm...tak sobie teraz myślę .... chyba nie o tym miałam pisać...taaaa...wiec może przeniosę swoją opowieść do czasów bardziej teraźniejszych. 
  
  Mam na imię Agnieszka, aktualnie 24 lata, 163cm wzrostu, zdjęcie wyżej prezentuje moje biało-czarne oblicze, wiec raczej nie jestem internetowym botem ;p Zajmuję się projektowaniem i szyciem odzieży...uwielbiam to robić i pomimo tego, że bywa naprawdę bardzo,bardzo ciężko to zawsze dzielnie i uparcie idę przed siebie...bo w końcu to co się nauczę z krawiectwa to już moje na zawsze :)
  
  Pomimo młodego wieku i jeszcze młodszego wyglądu posiadam już pewne umiejętności, wyciągam tez wnioski i każdego dnia uczę się nowych rzeczy. Na tym blogu chcę podzielić się z wami zdobytą wiedza, nauczyć na co zwracać uwagę przy kupnie nowych ciuchów i nie chodzi tylko o dobieranie ich do sylwetki, bardziej mam na myśli to żeby wyczulić was na to jak źle odszywane są spodnie, bluzki, spódniczki itp. i na co zwrócić uwagę przy ich kupnie. Pokarze wam też w jaki sposób krawcowa może naprawiać takie 'wybrakowane' egzemplarze, bo naprawdę wierzcie albo nie, ale dobra krawcowa potrafi czarować ;) Myślę, że będziecie czasami zaskoczeni w jaki sposób można naprawić dziurę w kurtce, skręcone nogawki albo poszerzyć kurtkę z której już 'wyrośliśmy' ;)

   

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz